خدمات شبکه های اجتماعی

مدیریت شبکه های مجازی / امنیت/افزایش فالوور

بر اساس گزارش hootsuite  حدود نصف جمعیت کره زمین حضور فعال در انواع شبکه های اجتماعی دارند. از میان شبکه های اجتماعی حدود ۱ میلیارد نفر در ماه از اینستاگرام استفاده می کنند.

 

به طور میانگین هر کاربر روزانه  ۲۸ دقیقه داخل اینستاگرام است. در روز، ۲۰۰ میلیون کاربر، حداقل به یک اکانت بیزینسی سر می زنند. روزانه ۵۰۰ میلیون نفر استوریها را میبینند. و یک سوم استوری های پربازدید مربوط به اکانت های بیزینسی هستند.

اطلاعات بالا تنها با بررسی یکی از شبکه های اجتماعی به دست آمده است. با کمی بررسی می توان به اهمیت حضور در شبکه های اجتماعی پی برد.

تنها سوال باقیمانده این است:
بیزینس شما چه جایگاهی در شبکه‌های اجتماعی دارد؟

شرکت بارنگ یک تیم دیجیتال مارکتینگ است که کمک به کسب و کارها برای “حضور موثر در دنیای دیجیتال” و “کسب درآمد بیشتر” را رسالت اصلی خود می‌داند و سعی می کند از ابتدا تا انتها حامی، مشاور و همراه شما باشد.

ما معتقدیم هیچ نسخه یکسانی برای کسب و کارها وجود ندارد و با توجه به گستردگی کانال های دیجیتال هر پروژه ای نیاز به نقشه مخصوص به خودش را دارد؛ بنابراین انتخاب بستر مناسب و تعیین استراتژی برای حضور موثر در این بستر اولین و مهم ترین قدم در اجرای پروژه دیجیتال مارکتینگ است که بارنگ با تیم فعال و پویای خود به خوبی از پس این کار بر می‌آید.

تیم ما از طریق بهینه سازی وبسایت(سئو)، تبلیغات گوگل ادوردز، بازاریابی شبکه های اجتماعی، بهینه سازی نرخ تبدیل، اجرای کمپین های تبلیغاتی، خدمات مربوط به بازاریابی محتوایی و تولید محتوا به شما کمک می‌کند تا تجربه بهتری از حضور در فضای دیجیتال داشته باشید.